Måla Stort i februari 200222

Såg denna annons på fredagen och 
chansade på att det fanns plats kvar och
JA, jag fick plats!
 
Vi höll till på Järvedsleden 2
 
Även Linda fick tid till att skapa mellan konsultationer
Fantastiskt att få sitta och titta på när en riktig konstnär
jobbar fram motivet. 
 
Även Pernilla skapade,
själv var hon förvånad över ATT hon skapade
 
Angelica, skapade i de färger som JAG aldrig får till,
de där lugna, milda och vackra.
Pernilla tror att det inte är min personlighet,
att ha de färgerna,
men jag förstår inte vad hon menar.
 
Min process:
Kan säga att först blev det gult,
sedan hamnade jag i Indien
vidare till Afrika genom 
Grekland,
vände formatet
och sedan fick jag ett slutresultat
 
 
 
 
Vi hann med att sitta i soffan också,
mellan målandet OCH ätandet
PS, kolla den fantastiska tavlan som Linda skapat,
den som hänger bakom soffan/Pernilla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0