Nyårslöften december 2015

 
En kul sak att längta till varje månad  behöver jag säga något annat än Nya Zeeland
 
Ta hand om matrester sista dagen i NZ lämnade vi bort det vi hade i kylen till ett ungt fattigt par från Frankrike
 
Promenera i dagsljus 15 min/dag vi har varit ute hela dagarna utom när vi var varit i luften på ett flygplan
 
Gå ner i vikt. tränat och varit ute
 
Nu är det 2016 och nya löften ska infrias. men jag tror inte att jag ge några löften detta år. Jag ska bara försöka att tänka ut vad jag ska göra med mitt liv, på mitt eget sätt.
Det jag känner är dock att jag skulle vilja skapa mer. Har hämtat inspiration i NZ med att se andra färger, former och material. Längtar till min studio.
 
Bästa bilderna från december månad
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0