Oscarsgalan

Som vanligt är det de vita männen som vinner priser och nomineras.
Kvinnorna får intelligenta frågor, inte om filmen de medverkat i, utan om klänningen.
Nästa år kanske de ska klä sig i knäppt smoking. 
De svarta stod för underhållningen.
En homosexuell man var underhållare.
Allt som vanligt.
 
Fast i år har jag några filmer som jag vill se.
"Still Alice" är en gråtfilm jag vill snyfta till i soffan.
Såg "Big Hero 6" i soffan och den hade allt. Älskade den!
Och nej, jag kommer inte att se "50 shades".
mest för att jag inte gillar han som spelar mr Grå,
för jag kan aldrig tro att en man med de ögonbrynen har glimten i ögat.
 
Denna man hade varit min favorit,
men nu fick inte jag bestämma.
 
 
http://www.msn.com/sv-se/tv/nyheter/s%C3%A5-ser-game-of-thrones-stj%C3%A4rnorna-ut-egentligen/ss-BBbRDgv?ocid=mailsignoutmd#image=19
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0