Nyårslöften oktber

Nyårslöften oktber 2014
 
Yoga varje dag nä funkar inte. Sen tog yinyogan slut och jag kommer inte igång. Men så kom jag på att jag kan ju yoga på Friskis. Tror det kan bli en vana. Samtidigt så gör jag någon yogaövning lite då och då ibland för tårna framför tvn. 
Välja mina krig fast nu har jag varit tyst länge. 
Vedic Art tokmålat på kurs. Hann väl med nio tavlor. Skönt att måla av sig från sitt inre. 
En kul sak att längta till varje månad  på IKSU-inspirationsdag och målarkursen
Hemligt mål supernöjd.
Vara glad och spela golf har spelat golf i oktober, men är även här supernöjd. Känns som om det liksom bara tar slut naturligt. Det ÄR inte kul att spela golf när fingrarna är kalla och marken blöt. Naturens lagar gör naturligt slut på golfsäsongen. 
Månadens bilder............ 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0