Fredag

Jag drömmer att det är en massa hundar som föder valpar vid havet.
Sen börjar det störtregna.
Hundarna får springa med valparna upp på berget.
Jag och min man tar båten och
åker efter bergskanten.
Över kanten väller det små valpar och tikar.
- Du kan inte rädda alla, manar min man.
(Gugge, helt plötsligt känner jag mig som the crazy doglady!!!)
Vi åker förbi och bara ser dessa blöta hundar,
som sveper bort.
 
Jag vaknar och ser detta
 
 
Jag har räddat EN.
Hon sover sött under husses duntäcke.
TGIF!
 
 

Kommentarer
Postat av: Gugge

Ha, ha, ha! Välkommen i klubben:-)
men, vilken mardröm!!! Värre än värsta "jagblirjagadiskogenavmonster" dröm!!

Svar: Fniss. Nästa gång du blir jagad, försök att vänd dig om och se vem det är. Du kan då göra något åt den, det som jag dig ;)
Ulrika Engfors Holmbom

2014-10-27 @ 11:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0