Nyårscheck 4 2014

Nyårslöften april 2014
Mina små delmål fortsätter.
  1. Yoga varje dag Hmmm, dåligt i april, blir bara ibland.
  2. Välja mina krig Men jag hamnar i saker som jag inte ser komma.. Jag måste gå kommunikationskurs. Tog och svarade på en fråga på en skojig film. Men så blev jag plötsligt tagen för att vara negativ, jag svarade ju bara på en konstig film. Trodde att det var ett skämt.
  3. Verdic Art Det har kommit av sig efter svärfars död.
  4. En kul sak att längta till varje månad Golfresa med vänner till Spanien. 
  5. Hemligt mål nu jäklar är jag fortfarande motiverad 
  6. Vara glad och spela golf japp.
  7. Månaden bild blir två
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0