100årsfest

 
Bästa Maria och Janne fyllde 100 år och hade fest.
Trevlig tillställning,
men kan det bli annat med detta värdpar!
 
 
Underbara Barbro, 84 år,
och jag kompade i köket hela kvällen!
Måste säga att JAG hade superkul med denna underbara dam.
Hon har humor och är snabb!
 
 
ICA var representerade på festen.
Men var är ICA-Stig?
 
 
ICA-maten
 
 
ICA-Johanna
En kanontjej med humor
otroligt lik sin mor,
drottning Holm
 
 
Nina som är sonhustru till
drottning Holm
som lagade till mycket av ICA-maten
 
 
Mingel på kvällen
 
 
 
BFF i 41 år
Jag är dock hela tiden en vecka efter Maria i hennes utveckling
Hon är född den 1 och jag den 8 juni och
däremellan kommer Janne.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0