Nyårslöftecheck 11

 
Hur var det nu med nyårslöftena?
  • 1 Börja yoga. Faktiskt gjort lite yoga hemma. Men har jag ju haft så ont i foten. NU är den lagad, men nu finns det ingen plats i yoga grupp, eller dag när det inte passar mig. 
  • 2 Inte söka jobb och utbildning Jätteduktig inte sökt något! Men jag älskar att plugga, läsa faktaböcker och skriva rapporter som jag får reflektera över. Älskar att vara student och att vara i universitetmiljön med likasinnade.
  • 3 Vara glad Japp, blir bättre, dock inte i alla sammanhang
  • 4 Tänk efter före. Jag försöker och jag kan faktiskt vara tyst emellanåt.
  • 5 Golfen. Läser golftidning.
  • Summasumarum: Ett inre lugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0