Nyårslöften check

Hur var det nu med nyårslöftena.
  • 1 Börja yoga. Jajamän, jag går yinyoga med Ulrika Sundqvist på onsdagar
  • 2 Inte söka jobb och utbildning...........hmmmm har börjat sneglat på arbetsförmedlingens sida, men ingenting passar...........phu, fortfarande inte sökt dock!
  • 3 Vara glad. Jobbar på det
  • 4 Tänk efter före. Funkar toppen! Har även skjutit upp ett projekt till HÖSTEN, fast jag skulle kunna trycka in det under våren, men tänkte till där. Jippi!
  • Golfen. Bara en längtan, men tränar kondition och golfstyrka på gymmet för att vara i golfform. Yogan bidrar ju med den mentala biten.
Summasumarum: Det funkar och jag är på rätt väg. Såg på Kulturnyheterna, Vetenskapens värld..........eller annat program..........att det var 52 % som gav nyårslöften men bara 12 % som höll dem. Känner att jag hör till de 12 procenten fortfarande. Men de 52 % lovade att träna mer och äta nyttigare, och det gör jag ju redan.
 
Kan lägga januari till delmål 1 kan jag väl säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0