Modebloggerskan

Men hallå,
hur inne är inte jag EGENTLGEN?
Härom dagen, asså,
då pajade min dragkedja på min vinterjacka.
Dhaaaaaa!
Men va,
har jag råd nu inför värsta julklappssäsongen,
att köpa en ny? 
Va?
Så jag liksom tänker till och 
hallå,
hur enkelt är det då. 
Jag går in på DEN typ nya feta affärn som stavar
s e c o n d h a n d.
Å där ba,
hänger den ba,
och skriker hallå!
Värsta turen!
Nu var den ju liiiiiite för stortäckjacka,
men hallå,
hur inne är det med förstora jackor nu da?
Hur inne som helst!
Ska bara kirra en sjal i någon lövfärg,
så är det klart,
enligt min personal shopper.
 
 

Kommentarer
Postat av: Gun Nordfjell

Snyggt! Men du glömde visa glada punkten. Var du inte glad över dina jacka? Puss

Svar: Men kära vän, jag var ju koncentrerad och jag skrattade inombords.Puss
Ulrika Engfors Holmbom

2012-11-16 @ 10:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0