Helgen

Golf och tjejfest ELLER mygg, jobb och regn
var helgens alternativ.
Tror jag valde fel MEN
jag fick umgås med min man, mor och
helt plötsligt svägerska och svåger.
 
Min man skulle spika.
När jag poängterade att detta var mäta och gräva,
tittade min man väldigt snett på mig.
 
 
I alla fall såg det ut så här nästa dag.......
 
 
Så lite spika blev det!
Jag fick faktiskt såga,
hur kul som helst!
Då pratar vi gerkap och cirkelsåg,
inte fogsvans.
 
Lite vin, korsord och avkoppling blev det också med mor.
Och massor med MYGGA.
 
 
Synd att regnet kom för tidigt,
FAST det stått på yr.no att det skulle vara sol!!!
Hallå, ska det inte stämma mellan cyberrymden och verkligheten!
VAR kan vi klaga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0