Tack älskade dotter

Varit i Sundsvall för att vara på det sista stora mötet i Kvalitetslab,
känns skönt och lite sorgligt.
Att skiljas är att dö en lite smula.
I alla fall blev det lång diskussion redan på kvällen,
en diskussion som inte slutade förrän på småtimmarna.
Otroligt dumt, tycker man när mötesdagen började klockan nio
lite senare samma dag.
Nu ska jag vänta på att förståndet växer ut,
hört att den växer ut vid 50.
Längtar!
I alla fall hämtade min dotter mig,
så hämtade hunden hos mor.
Mor gav mig tulpaner, tack!



De står nu på vårt nya rumsbord!
Å titta där ligger ju en hund som matchar den nya mattan!
Eller är det mattan som matchar hunden!



När vi sen kommer hem är min dotter lite pillimarisk.
Jag tycker att jag har varit duktig och jag hoppas du blir glad!
Hon hade dammsugit, veckohandlat och stökat bort i köket
Hon tyckte att det kändes som hon bodde ensam
när både jag och hennes far inte var hemma.

Vad säger en stolt mor då?
Jo, att det värmer i hjärtat!

I alla fall så hade hon bäst-Ida med sig.
De tyckte jag såg trött ut,
de uppmande mig att lägga mig och läsa 7an
(sorry Gun)
medan de två lagade middag.

KÄRLEK!



Ser du att hon sitter under love ordet?

 Sen ville de absolut spela bismarck med mig på deras vis.
Då är det ju så att det kan ju jag....
så jag storspelade och vann överlägset!
Då kände jag mig lite dum efter allt det goda de gjort......
men är man bäst när det gäller så är man.
(Säger jag med ödmjukhet i knapptryckningen)



Bäst-Ida efter den tunga förlusten ;)

I alla fall har flickorna farit på bio nu
"Hur många lingon finns det i världen?"
så jag fick bjuda dem för att visa min uppskattning.
 Nu ligger jag i nysoffan och har fredagsmys med
"Så ska det låta!"
Och undrar om rättviseförmedlingen har varit framme....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0