BFF

Best Friend Forever vad betyder det?
I min värld är det någon som man kan tal med om ALLT
och som finns där alltid oavsett.......
Men om man nu har massor av vänner,
vem är då ens BFF?
Eller som min kloka vän Carina sa till mig:
man han vänner till olika behov.
Det kan jag köpa:
jag har vänner som jag pratar med om ALLT
jag har vänner som jag pratar jobb med
jag har vänner som jag pratar NÄSTAN allt med
jag har vänner som jag pratar med om nästan allt
jag har vänner som jag lyssnar till
jag har ytliga vänner

Vilka vänner kan jag räkna bort?
Jag vet inte.
Men man kan ta "time out" från vissa vänner
och sen hitta tillbaka till när DE är redo för att komma tillbaka som vänner.
Och det finns vänner som man tappar och sen kommer tillbaka till
Och det finns vänner som man tappar och ALDRIG kommer tillbaka till.

sånt är livet..........................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0