Hinna med

Idag började min morgon tidigt,
så där tidigt att min man sade;
Nu MÅSTE du kliva upp,
annars skulle jag få gå med tungurväskur.
Hann massor på jobbet idag,
hann med att prata med farbror doktorn.
Jag kommer att vara helt frisk den 1 mars.
Jippi.
Hunnit med inpackning av kropp i lera.
Där fick jag dock hjälp,
svårt att puppa in sig själv i badsängsmadrass, typ.
Och svårt att göra ansiktsmassage på sig själv också.
Hann med att heja på kollega.
Hann med att walka doggen med grannen.
Tittade på lägenhet
Middag.
Tvättstugan (le Kattis)
Hann med att walka doggen med grannen.
Tittade på lägenhet
(jag stammar inte, men det blev lika saker jag gjorde under kvällen)
Tvättstuga.
Pratade med UF Drive2you.
Underbara tjejer.
Vek tvätt.
Diskade.
Bäddade rent.
FB
Blogg
Sova
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0