Sant från FB....

 
En av mina FB-vänner har lagt ut detta. OBS det är inte jag, jag vet inte om det är sant, men det är inte helt omöjligt:


Jag var på en offentlig toalett i dag - jag hade knappt hunnit sätta mig ner när jag hörde en röst i det andra båset:

"Hej, hur mår du?"

Jag: generad,
"Bra!"

Det andra båset:
"Så vad håller du på med?"

Jag:
"Öh, bara sitter här."

Det andra båset:
"Kan jag komma över?"

Jag: (attityd)
"Nej, jag är lite upptagen just nu!"

Det andra båset:
"Du, jag måste ringa tillbaka till dig.
Det finns en idiot i den andra toan som håller på att svara på alla mina frågor !!!!

Kommentarer
Postat av: C

2011-08-26 @ 21:44:50
URL: http://livetpasvangen.blogspot.com/
Postat av: Caroline L

Skulle skriva innan jag slant på tangenterna vill säga:

Sant eller inte, rolig var den:D

2011-08-26 @ 21:46:22
URL: http://livetpasvangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0