Uppe före F..

Efter en dyr, nödvändig träff med "min" homopat. Var min man och jag och fikade i Umeå. Sen bar det iväg till underbara Sonja och PerOlof för en fantastisk födelsedagsmiddag med sonen Nils. Hemmagjord plankstek och en glassefterrätt var bättre och trevligare än på restaurang. Lycka!

Min man var uppe före Fan i morse. Trodde att han skojade när han klev upp kl 05.30. Alltså kl 06.30 satt vi vid ett hotelliknade frukostbord i Umeå, EN LÖRDAGSMORGON!

Klockan 09.30 var jag hos min mor i Hörnett, 10 mil från Umeå, medan min man och dotter var på väg till Solberg, 10 mil in i landet. En lunch vid korvkiosken och sen en lååång promenad med hunden hem i underbart väder.

Tänk vad mycket man hinner när man är upp före Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0