Flygdrama

Tisdagens flyg från Umeå till Arlanda bjöd på dramatik. En ung kille ska gå till toan, gissar jag. Han är likblek o Stefan tror att han var full. Plötsligt viker sig benen på honom o en passagerare hinner precis fånga honom o lägga ner honom. Personalen lyfter hans fötter o någon ropar ut efter vårdpersonal. Två läkare är snabbt på plats. Allt gick bra. Killen kan själv lämna planet o ta sig till sin destination. HÄR vill ju jag börja spekulera:
Varför svimmade han?
Var ska han?
Är han ensam i Stockholm?
Min man vill inte spekulera med mig😪
 
Btw somnade Stefan, vaknar upp o säger:
- 1 timme o 5 minuter, kl 17 är vi framme. 
Jag tittar förvånat på honom o han säger att jag frågade honom. Men nej, säger jag o spelar tyst vidare på mobilen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0