Tisdagspepp

....den 25e smäller det..........
sjunger Uggla
det är alltså idag
och då bidrar jag med en stjärnkaramell!
 
Kolla in mellanakten från årets SuperBowl!
 
ok, ok, jag vet att det inte är helt jämställt,
kan vara sexistiskt,
det är ett dryckesmärke som sponsrar,
men vilken jäkla show de kan skapa på 
FEMTON MINUTER på en fotbollsplan som de också spelar matchen på!
Kolla bara på scen och alla inblandade!
För mig och sonen har det blivit ett måste att se showen
Har du inte sett någon av dem så kan du nog youtuba fram alla..
Ska du hoppa någon så skippa Bruno March, ingen show alls.
En måsteshow är Madonna,
den gången hon roade, vågade jag varken blunda, tugga eller nysa,
för då missades det något. 
 
Så nu smäller det för det är den 25.e!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0