Magisk musik

När jag var 18 år, var jag fortfarande ett barn, eller?
När jag var 18 år, tyckte jag att jag var vuxen
Jag var tuff och ägde världen,
men gjorde jag något avtryck,
mer än att vara uppkäftig och kaxig?
Nä knappast! Det var mycket käft och bakben men lite verkstad, 
så kan jag sammanfatta min ungdom när jag var i kompisgänget
 
Så börjar jag lyssna på Billie Ellish
och inser att hon är 18 år och gör avtryck
Hennes intervjuer är från en gammal själ,
men hon är också tuff och kaxig
I alla fall kan jag vara mogen nog att säga att jag var inte mogen att skriva ett ledmotiv till James Bond, men det är Billie Ellish, och hennes bror Finneas O'Connel
Lyssna och njut <3
 
James Bond tema - No Time To Die
 
Glöm inte att hon som 17-åring också gjorde årets bästa låt 2019, Bad guy. Inte bara vad jag tycker utan också kännapåare, då hon plockar hem vinster i "alla" musikgalor världen över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0