Dagens tavla - Musslor

-Vad är det?
Jag är på målarkurs och kan inte begripa vad jag målat
När jag går ut för att få luft,
börjar jag asgarva
- Det är ju musslor i ett nät! säger jag högt för mig själv
Jag rusar in och ser på tavlan 
Mina målarvänner undrar varför jag skrattar. 
Jag berättar för dem hur det är. 
En av mina chefer hade givit mig munkavle på möten. 
Jag skulle vara tyst och bara lyssna. 
Det kändes som om jag skulle börja prata igen efter denna tavla.
- Och ser ni, det finns ingen pärla där heller!
- Men det måste dit en, jag har rätt färg! ropade en av vännerna och rusade iväg.
Kan du se var pärlan?
 
 
Storlek:
Pris: 750 kr (självkostnadspris, alltså för färg, duk och ram)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0