Olika konserter

Den 13 juli var det den enda Sommarvågen
för detta år,
brukar vara varje torsdag hela juli.
Dåligt väder men jag och mor var där
Hur kändes denna tillställning?
Det kändes som om jag var på en marknad
med lokala försök till vitsar och 
uppvisning.
Kvällens behållning var ungdomarna från Rockringen 
som rockade på scen. 
Henrik Åberg har en bra Elvis-röst,
men jag tror inte han hade passerat Idol-juryn i fjol.
Ett tag undrade jag om han hade Elvis på skärm framför sig,
så att han kunde kopiera rörelserna. 
Vad vet jag
 
 
 
En härligare konsert och 
en härlig sommarbild tagen av Barre,
är denna från den 7/7
Sjuans gratiskonsert med Miss Li
Snacka om en aktiv bild,
där alla verkar göra olika saker,
en härlig sommarkväll
med Stefan, Johanna, Barre och
Miss Decibell i 
Strandparken
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0