Dagen undran

I morse ställde jag mig på vågen.
 
Åt frukost som bestod av fil, hemgjord müsli,
mjukt tunnbröd med ost och smör samt pressade två apelsiner.
Gick ut med stavar och hund i 20 min
Gick till Friskis
Ledde ett pass spinning,
och drack under passet 5 dl vatten
Åt två klyftor apelsin.
Duschade och
fikade mjukt tunnbröd med ost och smör,
drack en kopp kaffe med mjölk
Gick en prommenad med hunden
på 10 minuter.
Åt en bulle och drack en kopp kaffe med mjölk på Friskis
Ledde ett pass spinning och
drack 5 dl vatten under passet.
Duschade.
 
Ställde mig på vågen klockan tretton.
Och jag hade gått upp ett halvt kilo.
Hur är det möjligt?
Själv tror jag att jag druckit för mycket vatten,
tungt vatten............
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå till någon som kan scanna din kropp typ Herbalife där du får veta vad kilo betyder. Kan vara vatten muskler men så klart även fett. Jag tycker inte att du aka väga dig utan mät dig med måttband om du inte har tillgång till scanning😃

Svar: tack för ditt svar!Jag mäter mig med måttband och jag har precis varit på hälsoundersökning där jag lagt om kosten. Jag började gå ner och tänkte att nu händer det, men icke.
Ulrika Engfors Holmbom

2015-03-08 @ 20:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0