Julafton i NZ

Inga bilder då Wifi o jag inte kan synka med blogg.se
 Sorry eller svordom i kubik!
 
Klarblå himmel o varmt,
vi pratar 25 grader.
Handling av matvaror i lilla alpbyn Hanmer Springs 
Hysterisk julstress var det. Jag o Stefan trodde det var strax innan-lön-rush.
En runda golf hann vi med.
Jullunchen intogs på Saints med var sin pint Tui, 
samma namn som fågeln o som blivit en favorit 
Dusch o iväg för att se dalen
vi åkte igenom på natten.
Här upptäcker vi en skillnad mellan oss.
Jag älskar havet
Stefan älskar berg.
Till slut såg vi ett berg med snö.
Vi parkerade, kokade kaffe o åt en jultomtegodis
Alltså det är så varmt fast kl är 17 så jag har en ärmlös röd klänning på mig. Galet!
Stefan grillade
Jag kommunicerade med Sverige för att döva min plötsliga julsentimentalitet.
Härlig lugn jul down under!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0