Nyårscheck 1 2014

 
Nyårslöften januari 2014
Mina små delmål fortsätter detta år.
Det som är nytt i år är att jag kommer att ha ett hemligt mål.Ett mål som jag kommenterar men som du inte får veta vad det är.
  1. Yoga varje dag Jag har kanske missat 7 dagar. Ofta har jag kommit på det när jag lagt mig. Men jag har lovat mig själv att då behöver jag inte kliva upp
  2. Välja mina krig Jag tränar på tåget, att vara tyst och lyssna och inte kommentera.
  3. Verdic Art jag målar. Jag tar mig tid. Det är underbart.
  4. En kul sak att längta till varje månad 2014 ska vara rolighetsåret! Jajamän.
  5. Hemligt mål det funkar........ 
  6. Vara glad och spela golf försöker, saknar golfen
  7. Månaden bild blir golf från den 6 januari på Puttom
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0