Uppskattning

Varje år ger Ulla ut ett pris för någon dam som gjort något speciellt för golfen eller
spelat bra golf.
I år gick diskussionen om en dam som jag gillar.
Så när Ulla kom fram med motiveringen,
spelat bra, alltid glad, trevlig
 
så nickade jag att och förstod vem som skulle få det.
Ulla fortsatte:
och vågat smaka svampsoppa idag
då såg jag förvånad ut
det tog en stund för mig att förstod att 
lilla JAG skulle få priset. 
Generad och glad fick jag hålla tal och tacka.
Kul!
Sen fick jag ju också ta emot rosa bandets vandringspris,
det är en ära,
men lite skräckblandad förtjusning. 
 
Japp egobosten fylld en lördag i september!
 
 

Kommentarer
Postat av: Gun Nordfjell

Puss! Bra val! Ta åt dig allt beröm!!!! Du är underbar för många. Puss!

Svar: Tack, puss
Ulrika Engfors Holmbom

2013-09-30 @ 21:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0