Verdic Art

I vanliga fall när jag varit på kurs eller gjort något kul,
vill jag förmedla, så inte denna gång.
Det behövdes tid för reflektion, att landa, att komma hem......
 
Jag hade förmånen att bo på Godsta Gård och
gå färdigt principerna inom Verdic Art,
helgen 24-26 oktober.
Sista principen heter typ "att komma hem".
Det var precis vad jag gjorde.
 
Tänk att se saker,
som är så självklara
kommer fram så tydligt när jag målar.
Att få en frid som JAG inte trodde jag hade.
Det låter lite religiöst,
och på sätt och vis blir det ju det,
när man kommer till insikt, avslut och beslut.
 
Jag bodde dessutom med fyra kvinnor som
jag aldrig haft med att göra förrut,
alla där av samma syfte,
att måla en helg med Verdic Art
magi kan uppstå på många håll..........
 
 
 
 
 
 
 
Den här lilla hägern kom fram där.
Jag kan säga att det är ett minne från Frankrike och Carina.
Kan du räkna ut vad jag tänker på, MonAmi?
 
 
Här är rymden, staden och jorden.  
 
 
Det blev fem tavlor till under helgen,
några blev för personlig,
någon är inte klar och
någon fick mig att apskratta............
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0