Sänggavel

Hittade den perfekta sänggaveln.
Jag och min man sade samtidigt:
- DEN vill vi ha!
Men så kom vi till priset,
12500 kr för en sänggavel
var lite för mycket att vi skulle säga:
- JA den vill vi nu ha ännu mer!
Det blev till att tänka om,
tänka nytt och
göra själv.
Och tänk att för 11000 kr mindre +
vår egen kreativa förmåga och
arbetskraft är jag såååå nöjd med resultatet.
Eller vad säger du?
Som ett kinderägg,
med flera överraskningar i ett och
med ett lugn som i Jukkasjärvi ishotell!
Det enda som fattas nu är sängläslampor,
eller kanske inte...............
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gun Nordfjell

Snyggt! Ni är smarta ni. Puss

Svar: Puss
Ulrika Engfors Holmbom

2013-11-14 @ 09:21:12
Postat av: Jan

Cad kurs?

Svar: Hmmm, bra idé till nästa projekt. Just nu vänder han mest plattor med hål i tycke jag. Förresten, kommer att sakna dig i fotbollssoffan ikväll.
Ulrika Engfors Holmbom

2013-11-14 @ 22:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0