Utan PS

Min PS, personal shopper, har inte alltid tid med mig,
då måste jag själv ge mig ut på jakt.
Och denna gång blev det tema rosa!
 
Först var jag på Intersport och 
"fyndade" skor hos Marcus
 
 
Sen var jag på ................
inte Apoteket och hämtade ut p-piller utan.....
 
 
....utan köpte linser på Synsam
 
Vidare till KappAhl.
Tidigare i veckan hade jag sett en tjej med rosa byxor,
och föll för det rosa när jag såg dem på affärn.
Sen blev det ju lycka när jag fick tre plagg och betala för två.
 
Vad gör jag när jag köpt byxorna,
tar hem dem och 
klipper till dem till capri-byxor. 
Kanonbra,
om jag själv får tycka!
 
 
Så två par byxor och en blus,
blev det.
Blusen har paljetter nertill. 
Så snyggt.
 
 
Tidigare har jag jagat solglasögon.
Hittade ett par mattsvarta, skitsnygga på Synsam,
pris 1775 svenska kronor. 
Hmmmm, känner att jag blir livrädd att tappa dem 
redan innan jag köpt dem.
Vidare till Klarsynt,
där har de inte fått hem alla sorter,
men det de har är i samma prisklass.
Det är då jag kontaktar min PS,
så enkelt det blir.
So off till Ur & Penn,
inhandlar de bruna solglasögonen MED 
tygpåse och priset är 60 svenska kronor. 
Känns som om jag tom kan tappa bort dem 
med gott samvete.
 
Så sommarens Ullis i glajjer!
Tack kära dotter och personal shopper!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0