Annorlunda lördag

Min man är uppe för fan.
Men det är inget ovanligt.
Hunden väcker mig klockan 6:19
och vill gå ut.
Då är min man reda ute med bilen.
Han kommer åter och då äter vi frukost
klockan är då 7:15.
Han far och levererar.
Jag har ett spinningpass.
Min man har kommit hem.
Lunch och sen ut på långpromme med hunden.
Jag funderar på shorts,
men stannar vid tanke.
Ner på vandring på stan.
Det börjar bli grönt.........
 
 
Gågatan är full med folk som fikar och äter ute.
Härligt!
Vi går till hamnen.
 
Elite hotell, det nya.....
First hotell, det äldre.......
 
 
Men vad hänger i kranarna?
 
 
En väska...
 
 
En tävling, konstaterar min man...
 
 
Ser varmt ut
 
 
Ser somrigt ut
 
 
Skenet bedrar när vi kommer hit...
 
 
Vindarna tillhör vintern kan jag lova.
Och mössorna är saknade
 
Vi går hem i och kollar på Vetenskapens värld på svtplay
Intressant om FBI och att det studeras lik.
Sen det hemska om sterila fiskar i Östersjön,
för att vi matar dem med p-piller.....
 
Sen sov vi en stund.
Sen for vi på Il Padrino och åt en nykter middag.
Sen for vi hem till hund, soffan och hockey.
 
Idag slapp vi skämmes,
de vann mot Tjeckien
 
God natt klockan 22:30
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0