Tjejligan

Det är alltid lika roligt att träffa sin "gamlaste vänner"
Det blir liksom en avcheckning av hur vi mår och har det.
Vi umgås inte konstant
utan denna konstellation är bara vid enstaka tillfällen per år.
Tror dessutom att Carina som bor i Frankrike är den som jag träffar mest.
Men när vi ses är det alltid tal om att vi ses för sällan.
 
 
Jag bjöd på en tre-rätters,
avokado och räkor
kycklingsallad och
vit-choklad-cheesecake.
Efterrätten är en höjdare!
 
 
Fransk champagne flög i taket och ner på golvet.
Fransk bubbel är någe speciellt.
 
 
 
 
Trodde aldrig jag skulle säga detta men för första gången var jag för nykter på en fest
som jag inte var chaufför på alltså.
Så där när öronen skulle behövar ljuddämpning. 
Jag vet att jag brukar bidra,
men denna fredag var det skönt att gå och sova gott och
vakna hungrig på lördagsmorgonen.
 
Tack vänner för en helkväll!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0