Födelsedagskvällen

Födelsedagsmiddag
mina kära barn, svärson
och hela familjen Lindström.
En mycket trevlig kväll!
 
 
 
 
 
 
Fick en massa presenter också.
Spännande, lite pinsamt och kul!
 
 
Eltandborste av min mor. 
Fick denna roliga lampa från Hong kong,
som min son skickat efter.
Ska ha den vid datorn
 
 
Detta kort hade min dotter gjort.
Det är jag och Warro, 
en hund jag tog hand om ibland. 
Men oj vad jag ser ung ut!
 
 
Armbandet fick jag av man, dotter och svärson.
En liten manicks för att underlätta att få in spininnglåtar i mobilen.
Ocdh glasögonen som är bra att ha när man ligger och läser i sängen. 
Markören från golfdamerna. 
 
 
Sommarsaft och presentkort så jag kan köpa målargrejor. 
 
 
Tack snälla, snälla!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0