Firande

 
En bild kan säga mera om svenskt firande
 
 
Den 6 juni for jag iväg klockan åtta på morgonen 
för att äta frukost med familjen Lindströms.
Alltså jag måste säga att frukost är en underskattad umgängesform,
och vår flagga är en fin symbol denna dag. 
 
Jag och min hund....
 
 
......för husse är ju med grabbarna i Köping på golfresa.
 
Vidare sen till min mor där jag rensade ogräs i hettan och i klänning.
Snygg på nationaldagen!
Hem och bytte om, vilade och åt.
Innan jag och min hund for på golfbanan för att spela rond ett i Olympiagolfen,
det är firande det!
 
En fantastiska dag,
med fantastiska kvinnor vid bollen och 
ja, jag gick nästan i vinnarbollen. 
Veronica kom tvåa.........
 
Sen lurade Åsa ut mig på fyra hål till! 
Lättlurad jag är, daaaaaaaaaaaaa.
Kan säga att jag sen somnade ovaggad.
 
Den 7 juni fär det grattis till kära Vibeke
och den 8 juni är det kära Märta Ulrikas tur att fylla. 
Oj vad tiden går och 
den som väntar på något gott hamnar till slut i Rom, Östersund och Skellefteå,
kanske inte just i den ordningen.............
men ändå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0