Ny modern tävling

Alltså ALLA sitter med sina mobiler idag överallt
och bara blippar!
Det är ju inte för att ringa längre
utan spel och internet lockar väl mest.
Satt härom månaden på Public och åt middag med min far.
I bordet bredvid satt sex damer i typ 35-årsåldern och tjattrade.
Och sen kom maten in och EN tog fram mobilen,
alla kollade,
hon svarade generat
" jag måste fota....."
Vips så blev det tyst vid bordet och ALLA fotograferade,
och lade upp på facebook.
Min far satt med stora ögon och tittade,
sen frågade han mig vad som hände och
då fick jag förklara.
Nya moderna tider.
Så hittade jag detta på facebook...
 
https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=567494309960723&set=a.521755024534652.1073741828.521737631203058&type=1&theater
 
Fränt och modernt va!
Måste också tillägga att jag fotar också maträtter..........
Jag är inte ett dugg bättre,
men jag vägrar att ha facebook på mobilen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0