Nyårslöften

Visst sjutton ska jag ge nyårslöfte i år!
Jag ska ge mig nyttiga löften.
 
Löfte 1
Börja yoga igen.
Jag behöver inte bli som en guru,
men jag ska bli bättre i kroppen utifrån min egen förmåga.
Jag kan ju STRÄVA mot denna vision....
i alla fall texten
 
Tagen från The Art of Yoga och Meditaion på Facebook
 
 
 
Löfte 2
INTE söka nya jobb eller utbildningar.
Alltså jag har en sjukdom,
att söka jobb och nya utbildningar.
Sen blir det så jobbigt när jag ska fundera på
om jag ska komma på intervju,
kommit in eller ej,
hur ser CVn ut,
vänta på svar,
spekulera.
NEJ, jag ska vänta på att bli headhuntad eller
tvingad till utbildning.
 
Löfte 3
Var mer glad 
Måste tänka på allt gott i världen och 
njuta här och nu.
Jag har blivit bättre men inte fulländad
 
Löfte 4
Tänk efter FÖRE du säger ja och
säg nej om det inte passar dig och
intuitionen säger sitt.
 
Löfte 5
Ska gå ner under 20 i hcp,i golf.
Idag ligger det på 22,9
Det är mitt utvecklingsområde år 2013
 
Hmm, känner mig rätt nöjd när jag ser dessa!
- Bra jobbat Ulrika!
- Tack Ulrika!

Kommentarer
Postat av: Gun Nordfjell

Kloka fina du! Puss lycka till med ditt nya tänk 2013

2013-01-01 @ 13:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0