Fotogenetisk

Det där med att bli bra på kort är ju en gåta.
Jag har två favvokort som jag verkligen gilla.
Ett taget år 1984 i USA och
ett taget i stan typ 1986.
Men vänta, 
jag ser faktisk ok ut på de kort som en proffsfotograf tagit också.
 
Men så var jag hos min egen frisör.
Jag tyckte att jag blev fin.
Vill ta kort och lägga ut.
Men efter 50 försök,
ville min frissa att jag skulle lägga av.
Kan säga att det spelade ingen roll om jag tog kort eller
min kära frisör,
objektet var ju detsamma.
Ett kort blev det dock,
men då är ju den där runda tanten med,
vet inte var hon kommer ifrån.
Sen försökte jag själv och
då blev det tant emo i målarstass.
 
Kolla in och le,
för det gör jag åt mig själv.
 
 
Men min frisör är ju alltid snygg,
både på kort och i verkligheten
<3 <3 <3 <3 <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Gun Nordfjell

Du är fin både på insidan och utsidan min vän! Puss

Svar: Tack det samma. Puss
Ulrika Engfors Holmbom

2013-01-29 @ 07:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0