Slalom

Att det är så kul att åka slalom,
glömmer jag bort emellanåt.
I lördags var det premiär för denna säsong.
I vanliga fall brukar jag vara nervös inför första åket.
I år var det bara ren glädje.
 
Enjoy this moment.....
 
Men hur kan man inte njuta när det är minus fem och sol första helgen i februari.
 
M A G I ! L Y C K A ! G L Ä D J E ! H A R M O N I !
 
 
Kompis Jocke i väntan på hans föräldrar!
 
 
Den magiska blå himlen
 
 
Kompisar i backen.
 
 
Ner ner ner ner för backen ner
 
 
Solen bryter igenom
 
 
I liften
 
 
 
 
Alltså jag åkte till Solberg och glömt det mesta.
Jag fick hyra skidor och stavar,
låna hjälm av Katarina,
skidglasögon av Benny,
liftkortshållare av Jocke,
buff av okänd.....
 
Mor och dotter.
Vi har olika intressen...........
 
 
Grädde och blått
 
 
Utsikt från backen
 
 
Sista åket ...................
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0