Friskis Norrlandsdag

Alltid ska vi åka till södra Sverige för att gå utbildning.
Nu bestämde sig the Fantastic 4 med Sebastian i täten,
att ordna en egen Norrlandsdag med inspiration och
utbildning för oss i Spin.nu.
De började med att spexa vid invigning,
sen rullade dagen på med pass,
fika, mat, godis, fika, frukt, godis, kaffe, bulle.....
Som alltid när Friskisar träffas.
 
 
Många värdar vårdade värdskapet.
 
 
Jag hann med ett prova på pass:
Cirkelgym X med Björn.
Jag kommer inte att kunna gå på hela veckan.
Men kul och jobbigt var det.
Jag vet inte om jag grinar illa eller om jag ler på kortet......
Kortet har Pernilla Skogsberg tagit.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0