Nyårscheck 12

Hur var det nu med nyårslöftena?
  • 1 Börja yoga. Faktiskt gjort lite yoga hemma och varit på ett pass på Friskis.
  • 2 Inte söka jobb och utbildning  Inget i december, jippi!
  • 3 Vara glad Japp, blir bättre
  • 4 Tänk efter före. Jag försöker och blir bättre och coolare. Lättare när andra tar över också och jag slipper vara på.
  • 5 Golfen. Helt off! Så off att när vi hade folk på besök från annan del av landet och de frågade vad man kan göra, glömde jag helt bort att säga golf! Tills jag såg några bilder i mobilen när jag letade snöbilder. Helt otroligt.
Summasumarum av året: Ömsom vin, ömsom vatten. Tycker faktiskt att det har varit bra med denna check. Faktum är att jag ibland har varit tvungen att göra saker, för att jag inte vill skriva något negativt på checklistan varje månad. Nu sitter jag och planerar för nästa nyårslöfte. Har redan bestämt för att de gamla ska få stå kvar, men ska dit med nya.Och detta med att vara glad har faktiskt lyckats en hel del. Jag fick ju en golfutmärkelse för att jag är så glad och trevlig på golfbanan. Strax innan jul  kom också en man fram till mig efter spinningen och sade att han tycker att jag sprider sådan glädje, jag pratar så mycket att ibland måste han skratta under passet. DET är väl ett gott betyg på ett nyårslöfte! 
Gott nytt år!
Välkommen 2014!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0