Topplistan

 
Populäraste böckerna just nu, söndag, enligt
http://aftonbladetwebshop.cdon.se/b%C3%B6cker/topplistor
 
 
1 Femtio nyanser av honom, EL James
2 Femtio nyanser av mörker EL James
3 Sandmannen, Lars Kepler
4 Femtio nyanser av frihet, EL James
5 Från blogg till business-Min väg, Tyra Sjöstedt
6 Mamma Mu och Kråkans jul, Jujja Wislander
7 Familjens kom-ihåg kalender 2013
8 Födelsedagsmysteriet, Martin Widmark
9 Torka aldrig tårar utan handskar, Jonas Gardell
10 Findus flyttar ut, Sven Nordqvist
 
 
 
Fatta att EN och sammaf författare ligger bland topp fyra! 
 
 
Två böcker är för barn, jag trycker på gilla-knappen.
Familjens kom-ihåg, räknas det som en bok?
 
Fatta att jag har inte läst en enda av dessa böcker.
Kan bero på att jag har en bok
som ligger som ett "stopp" vid min säng och
jag kommer inte igenom den.
Kanske måste gå på tigerjakt.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0