På väg

Min man har varit på Justerö och spelat golf i värme och sol under helgen. I går morse var det ett hån att solen sken så här på måndagsmorgoen och det har varit kallt elände hela helgen.Det såg dessutom varmt ut. Hunden ville fort ut och det betydde att min man stod vid bilen när jag kom. Han skrapade rutorna för de var täckta av is, och han svor. Jag skrattade och påminde honom om att det BARA är 21 maj.

Morgonen var trots allt vacker,så jag var tvungen att fota.





Tre bilder som är tagna på min väg till Friskis, för att vara med på ett Skivstångspass med urgulliga Mia.
Självfallet är salongen som Linnea har och där min dotter jobbar. Dottern har närmare än jag till jobbet och jag har fem minuters gångväg.
Hela dagen var solig och på kvällen var vi en promenad med en lite opigg hund. Väl inne ville jag inte se på "Simsons" och "Family Guy". Jag måste då ringa Carina. Vips var min man och jag där på promenad. Tjejerna med stavar och killarna efter utan stavar. Härligt att vara ute i lätta kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0