Friskis

Ni som vet att jag älskar att cykla,
säger nu:
Det var bara en tidsfråga!
Ni som vet att jag inte älskar att cykla undrar:
WHAT?
Nu har jag gått steg 2,
för att bli spinningledare, medelpass,
för Friskis&Svettis.

Jag har varit ett förskolebarn i fyra dagar;
gå dit,
ät här,
spinningsalen,
duscha nu,
sov här,
lyssna här,
se här,
skratta,
feedback nu,
fika här...
fyra dagar utan självständigt tänkande.
Hur skönt som helst
och massor av konditionsträning!
Kan säga att lättsamma "DJ Anna" och "Lampansvariga-"arga"-Karin",
bidrog till att det funkade.

Sen bodde vi så här på Sunnersta Herrgård i Ultuna, Uppsala.




Kan säga att jag skrattade skadeglatt när jag fick ett sms från min man,
som skrev att här snöar det för fullt....en decimeter ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0