Diagnos på Decibell

När jag kom hem idag,
ringde veterinären.
- Jag har både positivt och negativt att säga.
Då satte jag mig ner på sängen och
stirrade ut mot havsviken.

Decibells tumör var godartad,
men det fanns spår efter en cancersort i den godartade tumören.
Veterinären har skurit bort mer än nödvändigt och
förhoppningsvis behöver hon aldrig få "The Big C".
Veterinären tyckte det var bra
att vi tog bort den så fort,
och att OM det kommer tillbaka,
gäller operation omedelbums.

Känns bra i magen och
vi vet alla att Decibell ska dö....
men inte på länge ännu
hoppas jag.
Vi får rå om henne en stund till.
Jag är såååå tacksam!


Kommentarer
Postat av: gugge

Åhhh, håller alla tummar å tassar för Decibell!!

2012-05-15 @ 11:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0