Den 13 juni

Klockan sex kliver vi upp.
Strålande sol.
Får ut min far på en promenad med hunden.
Han tycker att jag ska slippa walka hunden,
men jag VILL gå ut och gå,
innan dagen börjar.
Stor konferens för länets vuxenutbildare,
där jag liksom håller i logistik och ska se till att allt ska flyta på.
Känns bra nu när det är gjort och
vi fått sådan positiv respons.

Kom hem och var ganska nöjd och liksom tom.
Då kommer jag ju ihåg att min käre far är här och 
och han har designat vår balkong.
I like.....

 

Får väl säga att jag bara fick piffa lite.....

Sen måste liksom min far
bjuda alla oss på försenade födelsedagsmiddag.

Helt ok.
Helt underbart.
Helt magiskt en onsdagskväll.

  
 


God dryck och god mat

 

 






När vi sen kom hem,
var det dags för vår blivande student att fira 48-timmars.
Kvällens tema är "team"

Vad väljer då de tjejiga frisöreleverna?
Jo de väljer A-lag...
Suck!



Tur hon har storebror....
Tur att vi har så vackra barn....
Tur att jag kan få dem på samma bild-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0