Skönhetsoperation

Igår spelade Emmy in mitt spinningpass,
som ska vidare till Sundsvall för koll.
Om det är ok blir jag diplomerad spinningledare för FriskisoSvettis,
annars får jag börja om......
 
I alla fall kollade min man och jag igenom inspelningen lite,
för att se att allt var ok.
Faktum är att jag sitter och småler åt mig själv.
Jag tycker faktiskt att jag är lite rolig på cykeln,
ser små tics och gester.
 
Åsså ser jag vad jag måste operera/förstora!
Alltså, jag har för litet huvud!
 
På den stora köttbullekroppen
sitter ett litet ärthuvud.
Himla pro-propotionellt,
eller kanske opropotionellt.
 
Men om man ska förstora huvudet,
för det måste ju vara enklare att förstora huvudet,
än minska kroppen,
för huvudet är ju ett ganska litet ingrepp,
jämfört med att operera hela kroppen mindre.
Frågan är HUR?
Lyfter de bara på svålen och pumpar i botox eller
skär de i skallbenet och sen lägger in en kil,
som man gör när kjol eller byxa är för trång eller
flyttar de ut ansiktet,
typ face-off,
och sen lägger in material
typ bomull under?
 
Känns som detta blir dagens fråga:
Hur skönhetsoperarar man ett huvud större?
 
......kanske silicon i kinderna..........
Tanken fortsätter......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0