Krocklördag

Hur kommer det sig att helg på helg kan gå och inget händer.
När sen något dyker upp blir det liksom ketchupeffekten.
Igår var den sådan dag.

Skoterhelg med roligt folk och min man.
Där är det litet, sarkastiskt jippi för skoteråkning
och stort jippi för det roliga folket och min man.
40-årsfest med Marie och ev utgång
Vill jag inte missa för jag gillar verkligen Marie och
hennes humor.
Tjejligeträff med vinlotteri hos Marie, den äldre ;)
Vi träffas ju inte så ofta numera,
och det är så trevligt när vi träffas,
även om vi är ganska olika och
inte umgås annars.
Inbjuden till middag med nya tjejer.
En ny konstellation som såg spännande ut.
Två födelsedagsbarn som fyllde år.
En supergullig släkt och
en mycket god vän.


Hur blev det då?
Det blev mycket bilåkning!

Skoterhelgen var jag med på från fredag till lördag.
Åkte dock inte skoter.....
Hem på lördagen.
Promenad med mor.
Hem och sade hej till dotter.
Hämtade folk klockan 16.
Till Ås på 40-årstillställningen med soppa och bröd.
Hämtade CW i Kroksta.
Hämtade dottern.
Lämnade dottern på Hallbacken.
CW och jag åkte till Domsjö och
träffade tjejligan med svamppaj och vinlotteri.
Eller jag bidrar en flaska till vinnaren........
Skjutsade till Nötbolandet.
Skjutsade till Kroksta.
Till Gullänget och
firade en mycket god vän på hennes födelsedag.
Skjutsade hem hennes gäster till Kroksta.
Skjutsade till Järved.
Hem och isäng klockan 00:33.
Pust!

Summan av helgen
En lysande tvillinghelg!
Hunnit med många korta underbara stunder
med många trevliga människor
roliga små möten utan att fördjupa sig
Det ger energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0