Telefon

nygammalt jobb,
nytt kontor,
ingen mobil,
men väl en gammal bekant.
Känner du igen???
Igår när jag hade kontakt med it-avdelningen,
för att få igång datorfunktioner,
då skrapade det som f-n i örat.
Jag undrade om det var hans eller min telefon,
till slut fick jag erkänna att det var min.
När han i andra änden sen
skulle kommunicera med en kollega,
sade han följande:
- Hon har en gammal telefon, du vet en sådan med plastlur!!
Snacka om att känna sig antik!
Fniss!
Det är i alla fall helt absurt med en stor lur,
som sitter fast i en spiralformad sladd.
Trodde inte jag skulle sakna en mobil såååå mycket som jag gör,
men jag erkänner;
jag är mobilholic....också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0