Lördag

Efter 10 timmars sömn kände jag mig utvilad.
Ut med hunden.
Skjutsade dottern till jobbet.
Hem och städade.
Ner på Friskis och var på ett kombipass;
skivstång och spinning.
Kommer att ha jordens träningsvärk i morgon.
Härligt?!
Hämtade hunden.
Ner på stan och träffade mor.
Shoppade loss hundmat, hundshampo och hundbajspåsar,
samt klippte klorna på hunden.
Det är faktiskt lycka för Decibell.
Hon älskar Lotta på Zoologiska!
Hem och gjorde lunch till mig och mor.
Ut på promenad.
Kaffe.
Hämta Emmy.
Middagen bestod naturligtvis av fiskbullar när Stefan är borta.
Sen kom den nyblivna mamman och hennes son som snart är en månad.
Skjutsade hem min mor och fick skjutsa hennes granne till pizzerian.
Ut med hund.
Hem.
Satt i två timmar och höll den lille i famnen medan han sov.
Så underbart och avslappnade!
Ut med hund och nu i säng.
I morgon är det söndag.
I morgon är det yinyoga......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0