Män o tv

Vad är det med män och deras tv-program?
Vad är det de vill se förutom sport?
Sport förresten,
min man sover sig igenom Formel 1.
Nu skojar jag, han lyssnar sig igenom Formel 1.
Sen har vi Fight Club någon kväll i veckan.
Vidare har vi:
Luftens hjältar - räddar folk via helikopter.
112 o SOS - typ räddningstjänst o polis.
samma program men olika kanaler (?)
Kustbevakarna - tar fylla på sjön.
Cops - poliser i USA
Sen har vi ju manskanalen nr 1:
Discovery - med skitiga jobb att se och
icke att förglömma,
oändliga program om båtar och människor,
som fiskar krabba.
Otroligt ointressant efter ett program,
kan jag tycka!
Dessa program verkar också ha en förmåga att liksom avlösa varandra.
Det är liksom bara att byta kanal,
så är något ointressant program med folk i uniform
som ofta använder lite halft våld mot folk som är
fulla,
drogade eller
misshandlade.
Vad ser jag på?
Jag har funderat och kommit på,
jag vet inte!
Då är jag hellre på min blogg eller FB.
Är det då ett bättre val än min man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0