Detox

Jag har varit trött och haft ont i magen en längre tid.
Något måste göras.
Min dotter har också velat göra något drastiskt med maten.
Så efter massor med AnnaSkipper-tittande beslöt vi för detox.
INTE fasta, utan äta.
Så fram med datorn och läsa.
Har hittat fantastiska recept på god mat.
Har också fått läsa att grönsaker och frukt är liksom fritt fram,
ät när du vill i mängder.
Sen också sluta med tobak, mjölk, kött, alkohol och kaffe.
Sagt och gjort,
första dagen var liiiite tung,
men sen har det bara gått på räls,
(kanske spårade ut liiite på lördag kväll).
Inte ens kaffe-huvudvärk!!
Och vad jag mår bra
och vilken energi jag har!
Samtidigt har jag minskat tre kilo
och minskat midjemåttet med tre cm.
Emmy har dock inte blivit mätt.

Men en vecka räcker,
nu vill jag ha Stefans grillade hamburgare på min födelsedag!
Det mår jag bra på också, och det är lycka!

I alla fall hoppas jag nu att den nya kicken ska hålla i sig.
Jag kan ju detoxa på förmiddagarna,
eller äta efter menyn för förmiddagarna.
Jag hoppas jag börjar med mer frukt nu och
drar ner på mjölk, godis och kött.

Men funkar det inte,
kan jag bara skylla på mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0