Den 1 juli, på väg mot Irland

Åkte kl 05:45 mot Arlanda.
Vi hade fika med oss, så det blev frukost på väg.


....tom med duk hade vi, fniss!

På vägen hade Janne många jobbmöten och
jag läste Kråkflickan, hemsk men bra
(längtar till del två i triologin)
Väl iväg hamnade jag med odrägliga 08-ungar.
Tur jag hade min bok.

Mellanlandning i Köpenhamn.



Stefan och jag var klädda i vitt,
med tanke på 1/7 då vi skulle tänka på de utsatta barnen.

På flyget igen och tyvärr var 08-barnen med där också,
men bakom.



Dublin Airport med Carina, packning och dubbeldäckare.
I väntan på hyrbilen.
Lite tufft med vänstertrafik,
men Jan körde bra.
Och vi kom till Kilkennys
B&B Laural.



 

På väg in till Kilkenny och lite kinamat och
en öl på Left Bank passarade vi detta:

 

Häftig skola va!

Förresten vi fick lite blandad frukt efter den goda kina-maten.
Konstverk?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0